Yjecka

Alla inlägg under maj 2014

Av Jezzy Karlsson - 28 maj 2014 21:29








Hallå!

Vet att det var länge sedan, och har helt glömt bort min blogg.

Men nu med allt som händer, har jag tänk att starta upp den på riktigt, med uppdateringar minst en gång / veckan!

Mycket har hänt, och livet rullar på, fort!


Har spelat in låten Paus för en kyss. Jag har skrivit texten, och Fronda har skrivit musiken.

Låten var med i Dala Toppen, P4 Dalarna. Dock gick det inge bra, då rösterna inte räckte till.

Men jag har nu skivor till salu med förmån till Ung Cancer! 

Ska även försöka hitta pengar till Mastering och spotify!

Så snart blir det spotify, och förhoppningsvis Youtube!


Jag söker en bra, god och snäll person som är kunnig på att designa bloggar.

Jag vet inte hur man gör, och behöver någon som kan hjälpa mig med en helt ny design på min blogg! 

Vid intresse, kommentera, mejla mig på facebook osv!


Ge gärna förslag på, om det finns något speciellt jag skall ta upp i min blogg!


Ta hand om er, allihopa! Så hörs vi snart!


Glöm inte bort att komma till Långshyttan, Bruketsdag på Lördag 21/5-14. Då spelar jag Klockan 14:00 utanför mloppis i Kesoparken! Vi ses där!


Kram Jezzy








bild Foto/redigering Sandra Hartikka, Bäkka Åström





Tidigare månad - Senare månad

Jag är Jezzy, är 18 år gammal och bor i Dalarna.

Går på estetiska programet Estet-Musik.

På min blogg skriver jag om mitt liv. Hur mina minnen pendlar från tiden då min lillasyster levde och tiden efter. Jag skriver också väldigt mycket om min framgång inom musiken, om skivan och allt runt omkring. Kommer även skriva om min stil, varför jag klär mig som jag gör, och lägga ut tips om hur man kan örbättra sitt självförtroende genom att känna sig fin!

 

Och så klart skriver jag om mina intressen, min vänner och min familj, som betyder så himla mycket för mig!

Ha en trevlig läsning!
Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards