Yjecka

Alla inlägg under november 2012

Av Jezzy Karlsson - 30 november 2012 14:30

Väntar på att folk ska komma så jag kan hjälpa Sandra bära grejjer till i motgon..

Synd dock att man inte har en person här.. vill ha dig här, men det fattar du inte...! Eller?
Hatar när folk inte kan vara ärliga.. Har du försvunnit elleR? Orkar seriöst inte med samma sak igen och det vet du..
Vad i hellvete tror du att du gör? Om du nu bara leker med mig så säg det istället för att ljuga.
Och nu jävlar är jag förbannad på dig.

När jag ändå håller på att klaga som en liten fjortis, så tänker jag säga att just nu, är jag jäävligt förbannad, eller besviken rättare sagt, på de som säger sig vara så underbara mot mig..!
Hallå, vart är jag i bilden då? Som ni säger? "Älskar dig shhhååååå mkt!" nej så äre inte..

USHA! Men nu taggar jag för riggning, bärning, snö, snö, snö och filmkväll med Sandra och Camilla :)
Kommer bli awesome!

PUsS

Av Jezzy Karlsson - 29 november 2012 19:49

Sitter här framför datan o skriver onödigt inlägg, men vafan...

Förväntade mig en helt annan kväll...
Men får sova ensam igen.. Vill vara posssssiiitiiivaaaah tjejjen..
Som alltid.... men hä gån't nå!

>Önskar verkligen att du kunde försöka iaf, se hur jag försöker se det,
Försöka förstå hur jag känner.
Fast du inte vet eller vill sårar du mig djupt med dina lögner.
Jag orkar inte med dig mer, och önskar önskar att du kunde fatta!
Jag vill ha dig, här, nu, vid mig... HÄR! Men vart är du?
Ute å super elr? - Antagligen... CP!<

Nu ska jag göra varm macka, varm oboy, sen ska jag ta kaffekoppen och sätta mig på trappen och motionera lungorna med en cigg<3

Om du ändå kunde säga som det var*

Av Jezzy Karlsson - 29 november 2012 18:07

Sitter hemma hos Emma och har nyss vart i studion och övat :)
Dagen harvart ganska bra, maten gick å äta faktiskt!!!
Dock blev det ju inte de avslut man hoppats på men...

Nu ska jag och min konstig kompis käka lite mat, choklad, röka sen ska jag åka hem ensam!
Min katt får agera gosedjur ;P

Går bra för mig (Y)
Puss

Tidigare månad - Senare månad

Jag är Jezzy, är 18 år gammal och bor i Dalarna.

Går på estetiska programet Estet-Musik.

På min blogg skriver jag om mitt liv. Hur mina minnen pendlar från tiden då min lillasyster levde och tiden efter. Jag skriver också väldigt mycket om min framgång inom musiken, om skivan och allt runt omkring. Kommer även skriva om min stil, varför jag klär mig som jag gör, och lägga ut tips om hur man kan örbättra sitt självförtroende genom att känna sig fin!

 

Och så klart skriver jag om mina intressen, min vänner och min familj, som betyder så himla mycket för mig!

Ha en trevlig läsning!
Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards