Yjecka

Direktlänk till inlägg 20 april 2013

Lekterapin

Av Jezzy Karlsson - 20 april 2013 14:27

Var till Uppsala igår med Emma och spelade för barnen på Lekterapin på Akademiska :)
Det var väldigt uppskattat!
Mitt hjärta smälte totalt!
En kille kom in lite senare, och när vi sjöng "snickerboa" sken han upp som en sol och skrattade och sjöng med!
Halelujah med Leonard Choen blev en lyckad sång som tydligen betydde mer än vad vi väntat oss!
Och som tack fick vi ett påskägg fyllt med godis och två biobiljetter var!

Den lilla flickan som var farscinerad (stavs det så) över mina och Emmas piercings i ansiktet var underbar!
Vi lekte lite i "affären" med henne, och det var nog hennes lycka under dagen!
Kramar och massa hejdå avslutade våran lilla vistelse där :)

Kör igen snart då!

Morgonen mörjade bra! Lite regn bara men inte mycket.

Dock blev det vänta i Sala på en *** buss då tågen inte gick till Uppsala!
Förseningar, väntan osv gjorde inte dagen bättre :/
Men den var ändå lyckad!
En sak jag lärt mig är att jag måste sluta säga "Det fattas bara att..."


Nu snart ska jag, mamma, conny och Johanna äta lite grillat hos grannen!
Efter det blir det MUSIKENS DAG i hedemora! Får väl se om mina kamrater behöver hjälp ^^

Over and out!

Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jezzy Karlsson - 28 maj 2014 21:29


              Hallå! Vet att det var länge sedan, och har helt glömt bort min blogg. Men nu med allt som händer, har jag tänk att starta upp den på riktigt, med uppdateringar minst en gång / veckan! Mycket har hänt, och livet rull...

Av Jezzy Karlsson - 8 december 2013 16:42

Var ett tag sen...! hehe.   Iaf, mykcket har hänt.   Fyra månader med Pöjken min, varit i västerås sen i torsdags. Fett nejs! Stannar tills på ... nått sånt ^^   Även var't i västerås och träffat Sebastian Fronda.Fett härlig kille! Få...

Av Jezzy Karlsson - 17 september 2013 15:52

hepphepp.. Lyssnar på kent - Socker medans John jobbar för fullt. sett en video med Thåström från olika konserter, en timme lång, och en 1-timmes avsnitt av Sailor moon... hahahahaha xD   Jahaja.. Hunnit med att käka, druckit kaffe...   Öuhm....

Av Jezzy Karlsson - 11 september 2013 21:55


Nu var det ett tag sen igen! oj..   Kommer iaf klippa av mig håret... och av-färga det.kommer säkert ångra mig, men vafan!I morgon blir det att städa, ringa runt lite och kolla efter jobb, och på fredag dra till stallet och rida! Äntligen! Efter ...

Av Jezzy Karlsson - 23 augusti 2013 14:03

Hepphepp!!Sitter i vilda vässan hos JohnJohn <3 Drog hit lite random igår kväll :D   Kommit in på skolan jag sökte till i Tisdags! ;D fett nice! Teckenspråk ett år :3 <3   Uhm, nu ska vi (jag) spela The sims :>   Och jag ska lä...

Jag är Jezzy, är 18 år gammal och bor i Dalarna.

Går på estetiska programet Estet-Musik.

På min blogg skriver jag om mitt liv. Hur mina minnen pendlar från tiden då min lillasyster levde och tiden efter. Jag skriver också väldigt mycket om min framgång inom musiken, om skivan och allt runt omkring. Kommer även skriva om min stil, varför jag klär mig som jag gör, och lägga ut tips om hur man kan örbättra sitt självförtroende genom att känna sig fin!

 

Och så klart skriver jag om mina intressen, min vänner och min familj, som betyder så himla mycket för mig!

Ha en trevlig läsning!
Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards