Yjecka

Alla inlägg under juli 2013

Av Jezzy Karlsson - 17 juli 2013 22:24

Var ett BRA tag sen. ursäkta.
En hel del har hänt, som sagt....

Men kaqn ju börja med att studenten är avklarad för länge sen, inge jobb, står som reserv på skolan..


Fyllde i mina tatueringar igår också!
Blev ju förjävligt snyggt! Billigt var det också! Bild kommer sen när jag orkar....


I Lördags lekte jag med Sandra... Gick lite fel I think....
Hehe, nej men..

"Det är lugnt, det är bara rödbetor.."

 I morgon drar jag till Älvdalen :D Ska bli himla kul å komma tillbaka till lilla """""Hembyn""""" :3
Sen får man se vad resten av helgen bjuder på!

Var å red idag också, bästa på länge!
Så härligt att sitta på hästryggen igen, saknat det!
Kommer garanterat ha träningsvärk lagomt till i morgon, men sådant man får ta! Värt det om inte annat!
Underbar häst, så himla gullig och trevligt sällskap för den delen med :)
Längtar verkligen till nästa uteritt <3




Bjussar på två härliga rödbete-bilder som Sandra Hartikka Tagit på mig :3  <33
  

  

Jag är Jezzy, är 18 år gammal och bor i Dalarna.

Går på estetiska programet Estet-Musik.

På min blogg skriver jag om mitt liv. Hur mina minnen pendlar från tiden då min lillasyster levde och tiden efter. Jag skriver också väldigt mycket om min framgång inom musiken, om skivan och allt runt omkring. Kommer även skriva om min stil, varför jag klär mig som jag gör, och lägga ut tips om hur man kan örbättra sitt självförtroende genom att känna sig fin!

 

Och så klart skriver jag om mina intressen, min vänner och min familj, som betyder så himla mycket för mig!

Ha en trevlig läsning!
Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards