Yjecka

Alla inlägg under januari 2013

Av Jezzy Karlsson - 31 januari 2013 19:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jezzy Karlsson - 27 januari 2013 19:31

Eller?
vet ínte ens själv längre...
Att få höra att man är falsk, för en lite sak som att umås för att inte behöva vara själv medans man väntar osv..
Jag är tydligen falsk, men har inte gjort något? Eller?
Är det bara de andra som "gjot" något? Borde ju vara mig folk e sur på då det var jag som frågade.. haha :)

Har iaf haft en helt underbar helg med Bäkka, Sofie, Morgan, Emma, Sandra, Camilla, Julia mfl. :)

Tack för sovplatsen som jag inte använde Morgan :P
Och tack för att jag fick gosa med er Bäkka o Sofie :)

Varmt å skönt! haha!

Jag är fett förkyld, ena sidan av halsen är stor som ett hus, gör ont, ont i vänster öra (seriöst, känns som det ska sprängas vid minsta lilla ljud...), ont i nacken på vänster sida.. Har skert fått någon konstig ensidig infektion xD
"Jag skrattar jätte högt!"

Känns i alla fall som att allt "bråk" (eller snarare tjaffs, om man ens kan kalla det så xD) är på väg att dö ut.
Skönt!

Min skiva är klar så nu kan jag börja sälja till folk lite pö-om-pö :D
Ska väl sätta mig någon dag å skära ut omslaget till alla skivor xD
Rogivande tror jag :)

Nu ska jag göra klart diktanalysen som ska vara inne i morgon xD
Och försöka ta tag i lite nya "problem" (enklast förklarat) sen sova och hoppas på att man kan ta sig upp i morgon :)

Skriv gärna i kommentarsfältet vad ni vill att jag ska skriva om mer, börjar skriva om min stil när jag kommit igång lite osv ^^

Puss och godnatt :)



Av Jezzy Karlsson - 26 januari 2013 16:39

Idag har vi kalas för min "pappa" Conny :) (nej inte min riktiga pappa)
Snart ska jag och mamma ut i kylan o fixa överrsakning ;)

Ikväll funderar jag att åka till stan å se på nått band som spelar på RH :)

Och jag saknar lilla Mysan så det bara skriker om det!
Vill ha dig här ju ._.
Har kollat på gamla inspelningar när hon sitter och sjunger till animerade Pippi, eckorn satt i granen m.m
Lilla snuttan, undrar vart du är nu?

Jaja, vi får träffas sen <3

Nu ska jag ut å röka! :D

Byebye, bby's!


Puss <3

Av Jezzy Karlsson - 25 januari 2013 09:38

Vet att det var ett tag sen nu, men jaja..
Kallt vare va? Som fan! Men det vet nu ju redan (:
Jag troooor, att de kommande dagarna kommer jag skriva mer om min lillasyster osvosvosv....
Men det finns en anledning till det :)

Nu ska jag dra till bussen och åka till skolan!
Kommer fam bränna pengar idag som fan xD
klänning+underkjol+skäro+p-piller+pamol/alvedon..... tahaha xD

sesÅhörs! Puss<3

Av Jezzy Karlsson - 16 januari 2013 20:18

Sitter o pratar med Sandra i telefon :)
Snart klar med Svenska uppgiften och i morgon blire att plugga till provet!


Skivorna är på gång, bara redigera omslaget sen äre bara att köra!!
Längtar!!


Tänder ett ljus ikväll för lilla Mysan, för saknar henne så otroligt mycket! <3


Bild: My när hon fick sina nya stövlar, hon var verkligen överlycklig!
  
Copyright på bilden, och tar du bilden kommer jag polisanmäla.

Av Jezzy Karlsson - 15 januari 2013 18:49

Konstiga dagar..
Fick reda på mest negativa saker under helgen, igår OCH idag. Men det är väl bara för att man ska bli extra glad när någonting positivt kommer istället:)


Har tydligen högt blodtryck :o inte bra!! Så måste kolla upp det ..
Bara å börja gå ut o springa sen börja gymma :)
Sluta röka också för den delen!
 
Menmen lite dålig uppdatering, sry!!
Under veckan ska jag försöka lägga upp bilder på mig med olika sminkningar så kanske ni får lite insperation ;)


Nu ska jag vänta på samtal om min studentbiljett (tror jag xD)  sen ska jag äta något och försöka börja med svenska uppgiften :)


Hare gött o skriv gärna något ni vill att jag ska ta upp i bloggen!!
Haaaare gött (:

 
Bjussar på en bild som antagligen är från google eller som legat på datan som exempelbild :)
Tyckte den var gullig för den liknar Harry-ponken när han var liten! <3

Av Jezzy Karlsson - 13 januari 2013 14:43

Sitter hemma hos sandra och försöker få i mig Panodil som man ska lösa upp i vatten för min jävla mensverk tar död på mig!!
Men har haft skitkul igår med film, cola, jordnötsringar och mycket skratt!

Träffade också Morgan och Camilla :)

Nu snart kommer mamma och hämtar mig sen när jag kommer hem ska jag försöka spela lite cello och gitarr (:

"Tagga" skolan i morrn då >.<


Skriv gärna vad  ni vill läsa om!

Kram
 
Tog en exempel-bild från datorn :) Tyckte den var fin och får mig att tänka på sommaren, som jag längtar till grymt mycket!

Av Jezzy Karlsson - 11 januari 2013 23:22

Sitter och pratar med Sandra i telen :)
Pratar om lite allt möjligt!
Och vi har kommit fram till massa roilga, negativa, konstiga och bara heeelt random saker som finns i våra liv xD
hahah! Kul har vi ialla fall (:


Och så har jag totaaaaaalt noll chans att kunna plugga utomlands... 112 400 KR FÖR EN TERMIN!!
helt sjukt.. ;o


Plus att jag tycker det är sjukt tråkigt att sitta på mitt rum helt ensam medans mina vänner är ute och roar sig...

Men nu ska jag och andra ut å röka tillsammans genom telefonsamtal och sen ska jag fa-an gå och sova!
Är så sjukt trött! :)
Nästa vecka kommer jag skriva mer om min skiva, konserten osv. Altså väldigt mycket musik! Kommer även skriva "dagens låt!" ^^


HARE GÖTT!
   
Jag och Sandra på nyår, så fina vi är :D<3

Jag är Jezzy, är 18 år gammal och bor i Dalarna.

Går på estetiska programet Estet-Musik.

På min blogg skriver jag om mitt liv. Hur mina minnen pendlar från tiden då min lillasyster levde och tiden efter. Jag skriver också väldigt mycket om min framgång inom musiken, om skivan och allt runt omkring. Kommer även skriva om min stil, varför jag klär mig som jag gör, och lägga ut tips om hur man kan örbättra sitt självförtroende genom att känna sig fin!

 

Och så klart skriver jag om mina intressen, min vänner och min familj, som betyder så himla mycket för mig!

Ha en trevlig läsning!
Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards