Yjecka

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Jezzy Karlsson - 11 mars 2013 19:55

Börjar närma sig den 22. Är så jäkla nervös!
Knappt så jag vågar tänka på hur det kommer kännas att stå på scenen inför de som kommer och framföra Mysans låt.. Och även de andra låtarna. Går igenom dom mest värsta sakerna som kan hända och även de bästa.

Och tänk om det inte kommer nå folk, haha, vilket fiasko det skulle bli xD
Hoppas iaf att allt går som det ska och att de som lovat att komma är där! :)

Upp i morgon till skolan.. åh, orka!
Vart hemma idag :/ Pallar fan inte å va' sjuk mera!

Saknar My desto mer också!
Med tanke på konserten, skivan och allt jobb man lagt ner osv.

Vill verkligen att allt ska gå bra!!!!


Snart ska jag käka lite, prata med Sandra i telen, sen blir det De okända på TV'n! :D

Får se vad morgondagen bjuder på!
Hoppas på att jag hinner spela lite cello för en gångs skull och eventuellt slipa lite på mina nya låtar på gitarren!

Sen längtar jag tills studenten är över, man har kommit in på en skola, sen längtar jag som fan till Peace And Love, SKUMDUM! Och massa skratt och tokigheter med Sandra ;D hahah!
Lettland efter p&l! woopwoop! (:

Nu säger jag godnatt för idag, och hoppas på att ngt kul kan hända i morgon.


Dream, dream, you never gonna make it, dream, dream, people try to brake it..
Dream, it's all fake cherade.

Jag är Jezzy, är 18 år gammal och bor i Dalarna.

Går på estetiska programet Estet-Musik.

På min blogg skriver jag om mitt liv. Hur mina minnen pendlar från tiden då min lillasyster levde och tiden efter. Jag skriver också väldigt mycket om min framgång inom musiken, om skivan och allt runt omkring. Kommer även skriva om min stil, varför jag klär mig som jag gör, och lägga ut tips om hur man kan örbättra sitt självförtroende genom att känna sig fin!

 

Och så klart skriver jag om mina intressen, min vänner och min familj, som betyder så himla mycket för mig!

Ha en trevlig läsning!
Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards