Yjecka

Alla inlägg den 8 december 2012

Aj!

Av Jezzy Karlsson - 8 december 2012 15:16

Då sitter man hemma hos Emma och väntar på att hon ska duscha färdigt :)
Sen drar vi mot kyrkan för å möta upp Sandra mfl. och efter det blire konsert! Taggad ^^
Hoppas man lyckas hålla takten och fingrarna i styr så det inte låter förjävligt xD hihi





Och för mina vänner, om ni undrar vad som händer.... jag orkar inte säga till en och en under flera dagar så läs detta ist så fattar ni hur förbannad jag är....<3


Ja, det gjorde fruktansvärt ont att höra!
Varför ljuger du så mycket för?
"Jag har till och med slutat och sålt alltihopa! Kommer till dig nästa vecka. PussHej!"
Du sitter ju förfan hos ngn vän o har dina grejjer där!! Hur fan vågar du?
Lek med nogån annas hjärta, helst ditt eget!
För ingen (INGEN) förtjänar att bli behandlad så som du behandlade mig...
Du har bara andvänt mig som ett objekt, för att ha ngt att skriva om på din "underbara" blogg,
och du har bara andvänt mig för du var lite full och kåt....
Du har seriöst trasat sönder allt!!
Väx upp och ordna upp ditt fuckade liv, ist för att säga "det går inte" och ta ut all din skit på andra!
Det GÅR att ändra sig.. Men du är så "stolt" att du inte ens klarar av det för du tror du ör så cool.
Eller?    Sjuk? Tacka fan för att du är, men det är då fan ingen förkylning med feber du har utan du saknar ju all sympati och medkännsla! dra täcket över huvudet ett tag och skaffa dig ett liv..... 

Skriver detta här så folk slipper fråga en efter en vad som hänt och händer...
Där har ni svaret... Och jag kommer aldrig, aldrig (och då menar jag aldrig) gå in i ett förhållande utan ett frågeformulär i handen, och inte gilla personen mer än som n kompis förens efter ett år, eller längre.. -.-

SVin!
Och en förbannad Jezzy


Jag är Jezzy, är 18 år gammal och bor i Dalarna.

Går på estetiska programet Estet-Musik.

På min blogg skriver jag om mitt liv. Hur mina minnen pendlar från tiden då min lillasyster levde och tiden efter. Jag skriver också väldigt mycket om min framgång inom musiken, om skivan och allt runt omkring. Kommer även skriva om min stil, varför jag klär mig som jag gör, och lägga ut tips om hur man kan örbättra sitt självförtroende genom att känna sig fin!

 

Och så klart skriver jag om mina intressen, min vänner och min familj, som betyder så himla mycket för mig!

Ha en trevlig läsning!
Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards